تبلیغات
بانک ها

معرفی و دریافت طرح آفتاب بانک سینا؛ تسهیلاتی بدون کارمزد!

در نظام بانکی کشور، بانک سینا نخستین بانکی است که تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد را ارائه داده است. این اقدام نمایانگر تعهد بانک سینا به ارائه خدمات مالی با ارزش افزوده و مقرون به صرفه به مشتریان است. بانک سینا با معرفی طرح «آفتاب» در خرداد ماه سال ۱۴۰۲، به عنوان یک برنامه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد، گام مهمی در جهت تسهیل دسترسی مردم به منابع مالی برداشته است. در ادامه، به طور کامل نحوه دریافت تسهیلات طرح آفتاب بانک سینا را توضیح خواهیم داد.

تسهیلات طرح آفتاب بانک سینا

وام طرح آفتاب بانک سینا با سقف معینی، معمولاً تا حدود ۳۰۰ میلیون تومان، توسط این بانک به متقاضیان ارائه می‌شود. این اقدام به منظور حمایت از افرادی است که به دنبال دریافت وام هستند اما ممکن است شرایطی مانند عدم داشتن سابقه اشتغال پایدار یا ارائه وثیقه را نداشته باشند. به منظور افزایش حمایت از این دسته از متقاضیان، این وام بدون دریافت هرگونه سود یا کارمزد به افراد اعطا می‌شود.
نحوه دریافت این وام به سیاست‌ها و شرایط بانک سینا وابسته است؛ ممکن است درخواست و دریافت وام به صورت حضوری در شعب بانکی یا به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه بانکی سینا قابل انجام باشد. این تنوع در روش‌های دریافت وام، به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا طبق شرایط و وضعیت شخصی خود، روشی را که برای آن‌ها مناسب‌تر است، انتخاب کنند.
شرایط دریافت وام طرح آفتاب بانک سینا

شرایط دریافت وام طرح آفتاب بانک سینا

برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد طرح آفتاب از بانک سینا، متقاضیان باید حسابی با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان افتتاح کنند و سپس بر اساس میانگین موجودی حساب خود در بازه یک تا دوازده ماهه، وام مورد نظر را درخواست دهند.
این طرح، انعطاف بیشتری را برای متقاضیان فراهم می‌کند. زیرا مدت بازپرداخت تسهیلات متناسب با نیاز و توانایی آن‌ها قابل تنظیم است و می‌تواند بین ۶ تا ۴۸ ماه باشد. از طرفی، ضریب تسهیلات نیز بر اساس مدت زمان ایجاد میانگین حساب و بازپرداخت مشخص می‌شود.
گروه هدف وام طرح آفتاب تمامی مشتریان حقیقی و شرکت‌های حقوقی است که امکان درخواست تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان را دارند. درخواست وام بدون کارمزد طرح آفتاب از بانک سینا، به شرطی امکان‌پذیر است که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و موجودی کارت اعتباری فرد در بانک سینا، از این مبلغ بیشتر نباشد.
هزینه جانبی این وام به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. افراد برای ضمانت نیز نیاز به داشتن رتبه مناسب در اعتبارسنجی بانک مرکزی و یک ضامن رسمی دارند. شرایط و مقررات دیگر این وام شامل عدم بدهکاری و نداشتن چک برگشتی می‌باشد.
با توجه به صفر بودن کارمزد و سود طرح آفتاب بانک سینا، متقاضیان از این فرصت برای دریافت وام بدون هرگونه بار مالیاتی و سودگیری استفاده می‌کنند. این اقدام نه تنها به تسهیل در دسترسی به منابع مالی به افراد کمک می‌کند بلکه با ایجاد اعتماد و شفافیت در عملکرد مالی بانک، بازار مالی را نیز تقویت می‌کند.

میزان اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا

میزان اقساط وام طرح آفتاب بسته به مدت بازپرداختی که متقاضی انتخاب می‌کند متغیر است و به تناسب با مبلغ وام مورد نیاز افراد، تنظیم می‌شود. به‌عنوان مثال، برای متقاضی که مدت بازپرداخت کوتاه‌تر (مانند ۶ ماه) و مبلغ بالاتری از وام (به عنوان مثال، ۳۰۰ میلیون تومان) را انتخاب می‌کند، مبلغ اقساط ماهیانه بیشتر خواهد بود. همچنین اگر مدت بازپرداخت طولانی‌تر (مانند ۲۴ ماه) و مبلغ کم‌تری از وام (به عنوان مثال، ۱۵۰ میلیون تومان) را انتخاب کند، مبلغ اقساط ماهیانه کاهش می‌یابد.
در مورد بازپرداخت وام طرح آفتاب، اگر متقاضی پس از ۱۲ ماه سپرده‌گذاری تقاضای وام کند و از گزینه بازپرداخت در ۲۴ ماه استفاده کند، مبلغ ماهیانه قابل بازپرداخت به میزان ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان خواهد بود. اطلاعات زیر به متقاضیان توضیح می‌دهد که چگونه اقساط وام بسته به شرایط مالی و ترجیح خودشان تغییر می‌کند.
مدت سپرده گذاری (‌ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات (درصد)
۱ ماه ۶ ماه 23.6 درصد
۱۲ ماه 13.1 درصد
۳ ماه ۶ ماه 71.9 درصد
۱۲ ماه 40 درصد
۲۴ ماه 22.1 درصد
۶ ماه ۶ ماه 147.2 درصد
۱۲ ماه 81.9 درصد
۲۴ ماه 45.3 درصد
۳۶ ماه 36 درصد
۴۸ ماه 32.5 درصد
۹ ماه ۲۴ ماه 60.5 درصد
۳۶ ماه 49.9 درصد
۴۸ ماه 40 درصد
۱۲ ماه ۲۴ ماه 94.9 درصد
۳۶ ماه 68.1 درصد
۴۸ ماه 54.5 درصد

ویژگی‌های وام طرح آفتاب بانک سینا

ویژگی‌های وام طرح آفتاب بانک سینا

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد طرح آفتاب، امکان واگذاری امتیاز طرح به دیگران است. این امکان به مشتریان این بانک اجازه می‌دهد تا تسهیلات خود را به افراد دیگری که معرفی می‌کنند واگذار کنند.

  • دارندگان حساب آفتاب می‌توانند با استفاده از کارت بانکی، کنترل بیشتری بر روی میانگین موجودی حساب خود داشته باشند.
  • این طرح در حالی ارائه شده است که بسیاری از وام‌های موجود در نظام بانکی با کارمزد چهار درصدی ارائه می‌شوند. اعطای تسهیلات بدون سود و کارمزد در طرح آفتاب بانک سینا، هدف اصلی آن را تأمین نیازهای مشتریان برای دریافت وام‌های قرض‌الحسنه بدون سود تعریف می‌کند.
  • این طرح تمامی افراد حقیقی و شرکت‌های حقوقی را در بر می‌گیرد و انگیزه‌ای برای پرسنل موسسات اقتصادی ایجاد می‌کند. به‌ویژه زمانی که نرخ بهره بانکی به حدی بالا رسیده است که معقولیت آن مورد تأیید نیست.
  • یکی از ویژگی‌های این طرح، این است که کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز می‌توانند حساب جاری خود را به حساب آفتاب انتقال داده و پرسنل خود را به عنوان مشتریان این طرح معرفی کنند.

جمع‌بندی

وام طرح آفتاب بانک سینا، بدون دریافت سود است. این وام، به دلیل رقابت شدید بین بانک‌ها برای کاهش کارمزد، بدون هزینه کارمزد ارائه می‌شود. این اقدام نه‌تنها به معنای رقابت‌پذیری بانک سینا در صنعت بانکداری است، بلکه نشان‌دهنده توجه این بانک به نیازهای مالی مشتریان و تلاش برای ارتقاء سطح زندگی آنان می‌باشد. این بانک با ارائه وام‌های قرض‌الحسنه بدون کارمزد، یک قدم مثبت در جهت ارتقاء سلامت مالی جامعه برداشته است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره وام‌های فوری، پیشنهاد می‌شود وبلاگ خبری پاسارگاد را دنبال کرده و در بخش کامنت‌ها نظرات و سوالات خود را ارائه کنید. این اقدام نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا اطلاعات جامع‌تری درباره وام‌ها کسب کنید، بلکه فرصتی است تا با دیگران تبادل نظر کنید و از تجربیات آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

{جهت مشاوره ی رایگان دریافت وام آزاد، روی سند ملک و خودروی پلاک تهران، با شماره های زیر تماس بگیرید.}
  • دسته چک لازم است.
  • نیاز به سند ملک یا خودروی پلاک تهران دارد.
  • وام بانکی نیست و بصورت آزاد پرداخت میگردد.
  • حداقل مبلغ پرداختی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیارد تومان میباشد.
  • تا ۷۰ درصد ارزش سند یک روزه پرداخت میگردد.
  • تمامی شماره های داخل سایت متعلق به موسسه حقوقی توانگر است.
  • ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۹ شب
91 94 126 0912 07 31 127 0912 48 48 036 0905 47 47 036 0905

تبلیغات
نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا