تبلیغات
معرفی وام ها

وام فوری با سفته

یکی از بهترین راه‌ها برای تامین نیاز مالی دریافت وام فوری با سفته است که درحال‌حاضر چندین بانک در سطح کشور با ارائه شرایطی امکان دسترسی به این تسهیلات را برای مردم فراهم می‌کنند.
برخورداری از این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن ندارد و افراد از طریق ارتقای اعتبار خود می‌توانند چنین وامی را دریافت کنند، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با شرایط بانک‌ها برای ارائه این خدمات آشنا شوید.

اطلاعاتی درباره وام فوری با سفته

براساس قانونی که در بهمن ماه سال 1400 به بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد ابلاغ شد، افراد می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان و با نرخ سود مشخص بدون نیاز به ضامن تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به‌طور کلی بانک‌ها برای ارائه تسهیلات معمولا گواهی کسر از حقوق یا فیش حقوقی از سوی ضامن دریافت می‌کنند اما در خصوص ارائه وام‌های فوری با استفاده از سفته نیازی به این مدارک نیست.
با توجه به این مسئله هدف اصلی از ارائه وام‌های فوری با سفته این است که متقاضیان برای دریافت تسهیلات راحت‌تر باشند و شرایط آسان‌تری برای آنها در نظر گرفته شود.
از همین رو به جای این‌که تنها به‌دنبال پیداکردن شماره تلفن وام فوری با سفته باشید، باید این نکته را در نظر بگیرید که با در اختیار داشتن شرایط لازم که از سوی بانک‌ها ارائه می‌شود این امکان وجود دارد تا در عرض چند روز تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
اگر شرایطی دارید که به مبالغ بالاتری نیازمندید میتوانید با دریافت وام با سند خودرو نیز چالش تامین سرمایه ی خود را حل کنید.

معرفی بانک هایی که وام فوری با سفته ارائه می دهند

معرفی بانک‌هایی که وام فوری با سفته ارائه می‌دهند

در مواقعی که نیاز فوری به سرمایه دارید بدون شک اولین موردی که به ذهن شما می‌رسد دریافت پول سودی فوری با سفته یا وام از طریق بانک‌ها است اما باید بدانید که همه شعب کشور در این خصوص فعالیت نمی‌کنند.
در واقع تعدادی از بانک‌ها براساس شرایط و ضوابط خود مبلغ خاصی را به‌عنوان وام فوری در نظر می‌گیرند که شما برای انتخاب هر کدام از آن‌ها بهتر است اطلاعاتی درباره قوانین بانک مورد نظر در اختیار داشته باشید که به شرح زیر هستند. چنانچه نیازمند دریافت وام یکروزه با سفته میباشید میتوانید از صفحه مربوطه، اطلاعات لازم جهت دریافت این تسهیلات را بدست آورید.

{جهت مشاوره ی رایگان دریافت وام آزاد، روی سند ملک و خودروی پلاک تهران، با شماره های زیر تماس بگیرید.}
  • دسته چک لازم است.
  • نیاز به سند ملک یا خودروی پلاک تهران دارد.
  • وام بانکی نیست و بصورت آزاد پرداخت میگردد.
  • حداقل مبلغ پرداختی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیارد تومان میباشد.
  • تا ۷۰ درصد ارزش سند یک روزه پرداخت میگردد.
  • تمامی شماره های داخل سایت متعلق به موسسه حقوقی توانگر است.
  • ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۹ شب
91 94 126 0912 07 31 127 0912 48 48 036 0905 47 47 036 0905

وام فوری با سفته الکترونیکی

یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین تسهیلاتی که در حال حاضر توسط برخی بانک ها و موسسات خصوصی تحت نظارت بانک ها ارائه میشود، وام فوری با سفته الکترونیکی میباشد. این نوع تسهیلات نسبت به سایر وام ها، به مراتب راحت تر دریافت میگردد و مزایای بیشتری دارد که به شرح زیر میباشد:

  • امکان دریافت وام بدون ضامن میباشد.
  • نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانکی ندارد و آنلاین پرداخت میگردد.
  • نیازی به داشتن دسته چک ندارد.
  • پرداخت این نوع تسهیلات از ۱ ساعت تا ۷۲ ساعت میباشد.
  • تنها نیاز به سفته الکترونیکی دارد و شرایط دریافت آن راحت تر است.
  • نیاز به سپرده ندارد.

جهت مشاهده شرایط دقیق دریافت وام فوری با سفته الکترونیکی و همچنین نحوه دریافت آن میتوانید با مراجعه به صفحه مربوطه در مجله خبری پاسارگاد، نسبت به دریافت این وام اقدام کنید.

وام فوری با سفته بانک رسالت

بانک رسالت یکی از مراکزی است که در راستای ارائه وام‌های فوری با سفته خدماتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که کارمزد پرداختی برای این منظور نیز درصد کمی دارد.
شما برای دریافت این تسهیلات باید در ابتدا وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید تا بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام، امکان اعتبارسنجی از سوی بانک برای شما فعال شود.
در واقع برای اینکه بتوانید از تسهیلات بدون ضامن بهره‌مند شوید یکی از مهم‌ترین شرایطی که در نظر گرفته می‌شود مربوط به دریافت رتبه و اعتبار مناسب است که با توجه به نداشتن سوء سابقه تعیین خواهد شد.
بر همین اساس افرادی که هیچ‌گونه بدهی معوقه و چک برگشتی نداشته باشند بعد از انجام اعتبارسنجی، نمره بالایی دریافت می‌کنند و امکان دریافت وام فوری با سفته برای آن‌ها فعال می‌شود.

{جهت مشاوره ی رایگان دریافت وام آزاد، روی سند ملک و خودروی پلاک تهران، با شماره های زیر تماس بگیرید.}
  • دسته چک لازم است.
  • نیاز به سند ملک یا خودروی پلاک تهران دارد.
  • وام بانکی نیست و بصورت آزاد پرداخت میگردد.
  • حداقل مبلغ پرداختی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیارد تومان میباشد.
  • تا ۷۰ درصد ارزش سند یک روزه پرداخت میگردد.
  • تمامی شماره های داخل سایت متعلق به موسسه حقوقی توانگر است.
  • ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۹ شب
91 94 126 0912 07 31 127 0912 48 48 036 0905 47 47 036 0905

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام فوری با سفته از بانک رسالت

رتبه اعتباری مناسب و میانگین حساب خوب از سری شرایطی است که این بانک برای افراد در نظر می‌گیرد و دیگر مواردی که در رابطه با سود و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود به شرح زیر خواهد بود:

  • مبلغی که برای این نوع وام ارائه می‌شود 100میلیون تومان است.
  • مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه است.
  • سودی که به وام‌های فوری با سفته از سوی بانک رسالت تعلق می‌گیرد بین 2 تا 4درصد است.

باید این را هم در نظر داشته باشید که وام بانک رسالت با سفته الکترونیکی ارائه می‌شود و تمامی فرایندهای مربوط به دریافت و صدور آن به‌صورت غیر حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است.

وام فوری با سفته بانک ملی

یکی دیگر از بانک‌هایی که می‌توانید برای دریافت وام فوری و بدون ضامن انتخاب کنید ملی ایران است که در هنگام ارائه سفته باید یک شخص به‌عنوان ضامن آن را امضا کند.
از طرفی یکی دیگر از شرایطی که این بانک برای ارائه وام در نظر می‌گیرد این است که تا زمان تکمیل بازپرداخت بدهی حاضر، امکان دریافت تسهیلات جدید برای شما وجود ندارد.
مبلغ وامی که از سوی این بانک در اختیار افراد قرار می‌گیرد 50 تا 100 میلیون تومان با سود سالانه 2 تا 4درصد است که متقاضیان باید متناسب با مقدار تسهیلاتی که دریافت می‌کنند در مدت‌زمان مشخص‌شده بدهی خود را بپردازند.
چنانچه نیاز به مبالغی بالای 500 میلیون تومان دارید، طبعا نمیتوانید از طریق وام فوری با سفته اقدام کنید، اما میتوانید از شرایط دریافت وام با سند ملکی بانک ملی استفاده کنید.

وام فوری با سفته بانک ملی

شرایط اخد وام بدون ضامن با سفته از بانک ملی

کسانی که حقوق خود را از طریق بانک ملی دریافت می‌کنند امکان ارائه درخواست برای چنین وامی را دارند و در ابتدا لازم است که یک حساب قرض‌الحسنه در شعبه مورد نظر افتتاح کنند.
یکی از مهم‌ترین شرایط برای این منظور اعتبارسنجی است که معمولا با توجه به سابقه فرد از سوی بانک ملی رتبه‌هایی به‌صورت A، B و C در نظر گرفته می‌شود.

وام فوری بانوان با سفته

بانوانی که نیاز به دریافت وام فوری دارند می‌توانند از تسهیلات 50میلیون تومانی بهره‌مند شوند که معمولا در فاصله زمانی بین 2 تا 3 روز با ارائه مدارک مورد نیاز امکان ثبت‌نام برای این تسهیلات وجود دارد.
نرخ سود تسهیلات وام فوری بانوان نیز چیزی در حدود 17درصد است که سقف بازپرداخت بدهی نیز 36 ماه در نظر گرفته می‌شود، دیگر شرایط مطابق با قوانین بانک مرکزی هستند.

وام بانک مهر ایران با سفته

بانک مهر نیز با ارائه سفته الکترونیکی و انجام اعتبارسنجی‌ها مورد نیاز، تسهیلاتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد که در مواردی امکان دارد نیاز به ضامن یا گواهی کسر از حقوق نیز باشد.
سودی که بانک مهر ایران برای وام فوری با سفته در نظر می‌گیرد 2درصد است و از طرفی مبلغ قابل پرداخت در این شرایط 50 و 100میلیون تومان خواهد بود که افراد براساس شرایط خود می‌توانند برای دریافت آن‌ها اقدام کنند.

شرایط دریافت وام فوری با سفته بانک مهر ایران

بانک مهر ایران به تمام کسانی که دریافت حقوق ماهانه آن‌ها از طریق این شعبه انجام می‌شود و در یکی از دستگاه‌های دولتی، وزارت‌خانه‌ها و نهادهای عمومی مشغول به کار هستند، چنین تسهیلاتی را ارائه می‌دهد.
افرادی که رتبه اعتباری A، B یا C را کسب کنند از طریق ارائه سفته، چک یا فیش حقوقی خود قادر خواهند بود تا مبلغی بین 50 تا 100میلیون تومان را از طریق این بانک دریافت کنند.
ارائه قرارداد و احراز توان بازپرداخت تسهیلات از سوی متقاضی دیگر شرایطی است که برای کارکنان بخش دولتی در نظر گرفته می‌شود و افراد باید براساس آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
آن دسته از افرادی که در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند و حقوق آن‌ها از طریق بانک مهر ایران پرداخت می‌شود تنها درصورتی‌که رتبه A یا B را در اختیار داشته باشند قادر به دریافت 50میلیون تومان وام بدون ضامن هستند.
اگر فرد شاغل در بخش خصوصی متقاضی دریافت تسهیلات 100میلیون تومانی باشد باید علاوه‌بر ارائه سفته، یک ضامن معتبر نیز به بانک معرفی کند و فیش حقوقی ارائه دهد.

دریافت وام فوری بانک آینده با سفته

بانک آینده نیز به‌عنوان یکی از شعب زیر مجموعه وزارت اقتصاد چنین تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد اما وامی که با استفاده از سفته از سوی این بانک ارائه می‌شود سود بالاتری دارد.
از طرفی باید این را در نظر بگیرید که وام ارائه‌شده از سوی این بانک جهت خرید کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و دقیقا مطابق با قوانینی که برای تسهیلات بدون ضامن وجود دارد، افراد باید اعتبار بالایی کسب کنند.
حداکثر مبلغی که از سوی این بانک در اختیار افراد قرار می‌گیرد 20میلیون تومان و با سود حدود 21درصد است که مدت‌زمان بازپرداخت برای متقاضیان نیز تا 12 ماه خواهد بود.

وام بانک صادرات با سفته و بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن با سفته که از سوی بانک صادرات ارائه می‌شود تا سقف 50، 100 و 200میلیون تومان است که سود 18درصد دارد و به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق خود را از طریق این بانک دریافت می‌کنند.
درصورتی‌که افراد متقاضی تمامی مدارک خود را به‌طور کامل ارائه دهند و هیچ‌گونه مشکلی برای تشکیل و تکمیل مراحل پرونده ایجاد نشود، در مدت 48 ساعت تسهیلات مورد نظر در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
این در حالی است که وجود هرگونه مشکل در پرونده افراد باعث می‌شود که پرداخت تسهیلات تا حدود 1 ماه نیز طول بکشد. این وام نیز در قالب کارت اعتباری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانک صادرات با سفته

با در نظر گرفتن این مسئله که بانک صادرات با توجه به اهداف مختلفی مانند تهیه مسکن، تعمیر یا خرید دستگاه برای تولیدی‌ها، تامین مواد اولیه و برخی موارد دیگر این تسهیلات را ارائه می‌دهد، مدارکی به شرح زیر را برای این مظور دریافت می‌کند:

  • رونوشت از پروانه بهره‌برداری
  • ارائه یک کپی از گواهی فعالیت صنعتی
  • رونوشتی از سند ملک
  • جواز کسب
  • مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه
  • مدارک مربوط به احراز هویت
  • ارائه پیش فاکتور
  • رونوشت از کارت بازرگانی

باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که افراد متقاضی دریافت وام فوری با سفته از بانک صادرات لازم است تا هزینه‌های جانبی برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را هم بپردازند، از این رو اگر به شرایط بهتری جهت دریافت وام نیاز دارید میتوانید از طریق دریافت وام نقدی نیز اقدام کنید.

جمع بندی مقاله وام فوری با سفته

سوالات متداول

در این قسمت به تعدادی از سوالاتی که کاربران هنگام دریافت وام فوری با سفته به آنها بر خورد کرده اند پاسخ داده ایم تا روند کار را برای کاربران گرامی تسهیل دهیم.

کدام شرکت های خصوصی وام فوری با سفته بدون ضامن ارائه میدهند؟

اگر هنگام جست و جو با عنوان هایی نظیر شماره تلفن وام فوری با سفته مواجه شدید، باید اطلاع داشته باشید که این وام ها بصورت مضاربه میباشند و سود بالاتری نسبت به وام های بانکی دارند، لذا پیش از هرگونه اقدامی برای دریافت این وام ها از عواقب انتخاب خود کاملا مطلع باشید.

چه نکاتی در نظر بگیرم قبل از گرفتن وام با سفته؟

قبل از گرفتن وام با سفته، نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت، و هزینه‌های مرتبط را دقیقاً بررسی کنید. همچنین مطمئن شوید که شرایط و قوانین مربوط به سفته و وام را به دقت مطالعه کرده‌اید.

چقدر زمان می‌برد تا وام با سفته تایید شود؟

زمان تایید و اخذ وام با سفته بسته به شرایط بانک یا مؤسسه‌ی مالی متفاوت است. اما بیشتر این فرآیند در مقیاس چند روز تا چند هفته انجام می‌شود.

چه مدارکی برای درخواست وام با سفته لازم است؟

مدارک مورد نیاز ممکن است شامل کپی کارت ملی، اصل سفته یا مدرک ضمانت، فیش حقوقی یا گواهی درآمد، و مدارک دیگر باشد که بانک یا مؤسسه‌ی مالی مشخص کرده است.

جمع‌بندی

وام فوری با سفته مربوط به ارائه تسهیلاتی است که افراد می‌توانند در مدت‌زمان کوتاه و بدون نیاز به ارائه ضامن دریافت کنند که به‌طور معمول شرایط خاصی برای آن در نظر گرفته می‌شود.
تعدادی از بانک‌هایی که در این زمینه به ارائه تسهیلات فوری و بدون ضامن می‌پردازند شامل بانک ملی، صادرات، آینده، مهر ایران و رسالت هستند که تمام آن‌ها علاوه‌بر شرایط خاص خود اعتبارسنجی را انجام می‌دهند. با تمام این اوصاف بهتر است قبل از اقدام برای دریافت وام فوری با سفته از شرایط دریافت وام فوری در موسسات و بانک های مختلف مطلع شوید.

تبلیغات
نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا